ГоловнаЖиттяЗдоров'яКава зменшує розмір грудей

Кава зменшує розмір грудей

Про користь чи шкоду від кави дискусії не припиняються. Хтось вважає її каталізатором гарного обміну речовин, деякі навпаки – категорично проти її вживання. Принаймні у великих кількостях.

Науковці з Лундського університету, що на півдні Швеції, зробили сенсаційну заяву: розмір ваших грудей і пристрасть до ароматної кави між собою пов’язані.

Вчені провели експеримент, у якому взяли участь понад 300 жінок. У різних групах піддослідні вживали напої з кофеїном у різних дозах.

Результати дослідження шокували вчених. Стало очевидним, що постійне вживання кави впливає на розмір бюсту.

Учасниці експерименту, які випивали до трьох чашок кави на день, мали груди, менші на 17%. Експерти підкреслили, що особливо ефект помітний у власниць пишного бюсту.

Водночас автори незвичайного дослідження запевнили, що кава позитивно впливає на жіночий організм: регулярне його споживання знижує ризик виникнення раку.

http://znaj.ua/

Новини Бердичева

Читайте Новини Бердичева у Telegram

Публікуємо найцікавіші статті, події та конкурси. Ми там, де наші читачі!

Новини по темі

Останні Новини

День Героїв

Установчі збори Ради ветеранів Бердичева перенесено: нова дата та деталі

0
Бердичівська міська рада офіційно повідомила про зміну дати проведення важливого заходу. Установчі збори з формування Ради ветеранів при міському голові перенесено на пізніший термін....

ПЕРЕОБЛАДНАННЯ АВТО