ГоловнаЖиттяЗдоров'яПомідори врятують від проблем із серцем

Помідори врятують від проблем із серцем

Нове дослідження, проведене вченими Університету Тафтс в Бостоні, США, показало, що регулярне вживання лікопіну протягом багатьох років може послужити відмінною профілактикою проблем із серцем.

Лікопін — пігмент, через якого помідори володіють насиченим червоним кольором, антиоксидант. Велика кількість лікопіну міститься в червоних фруктах і овочах, а також продуктах з них: томатному соку, кетчупу і т. п.

Учені протягом більш ніж 10 років стежили за раціоном «піддослідних», щоб довести позитивний вплив лікопіну на серцево-судинну систему.

В результаті експерименту вони виявили, що підвищений рівень лікопіну в організмі призводить до зменшення ризику серцевого нападу.

Більш того, за результатами досліджень Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics, низький рівень лікопіну збільшує ризик розвитку серцево-судинних захворювань.

Новини Бердичева

Читайте Новини Бердичева у Telegram

Публікуємо найцікавіші статті, події та конкурси. Ми там, де наші читачі!

Новини по темі

Останні Новини

День Героїв

Установчі збори Ради ветеранів Бердичева перенесено: нова дата та деталі

0
Бердичівська міська рада офіційно повідомила про зміну дати проведення важливого заходу. Установчі збори з формування Ради ветеранів при міському голові перенесено на пізніший термін....

ПЕРЕОБЛАДНАННЯ АВТО