ГоловнаЖиттяЗдоров'яЩоденне вживання цитрусових стимулює роботу мозку - вчені

Щоденне вживання цитрусових стимулює роботу мозку – вчені

За даними дослідження, проведеного вченими з японського університету Тохоку, щоденне вживання цитрусових (апельсинів, лимонів, грейпфрутів або лаймів) може майже на чверть скоротити ризик розвитку деменції, повідомляє Daily Mail.

Лимонна кислота містить нобілетин – флавоноїд, що не лише уповільнює процес погіршення пам’яті, але й поліпшує її. Протягом тривалого часу вчені відстежували стан 13 тисяч чоловіків і жінок середнього і літнього віку, та виявили, що ті, хто їв цитрусові щодня, опинилися на 23% менше схильні до ризику виникнення деменції, ніж ті, хто вживав апельсини і лимони в їжу менше двох разів на тиждень.

https://health.unian.ua

Новини Бердичева

Читайте Новини Бердичева у Telegram

Публікуємо найцікавіші статті, події та конкурси. Ми там, де наші читачі!

Новини по темі

Останні Новини

трамп

США посилюють санкції проти Ірану: вплив на нафтовий ринок та глобальну...

0
Сполучені Штати Америки оголосили про розширення санкційного режиму щодо Ірану, посилюючи економічний тиск на ключові сектори іранської економіки. Нові обмеження насамперед охоплюють нафтову галузь...

ПЕРЕОБЛАДНАННЯ АВТО